.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولويت‌هاي امسال مديران كردكوي اعلام ش

فرماندار شهرستان كردكوي اولويت‌هاي سال 1389 مديران اين شهرستان را اعلام كرد.

حيدر احمدي صبح امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان كردكوي اظهار داشت: تامين مسكن و اشتغال، اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها و ساماندهي امور آب زراعي و كشاورزي از اولويت‌هاي كاري مسئولان شهرستان در سال 1389 اعلام شد.
وي با اشاره به هفته گراميداشت مقام معلم تصريح كرد: جامعه‌اي كه به دانشمندان و معلمان خود احترام بگذارد، درهاي سعادت و پيشرفت را به روي خود باز مي‌كند.
فرماندار شهرستان كردكوي با اشاره به سال بهداشت جهاني در خصوص شهرنشيني و سلامت گفت: ستاد ويژه‌اي تشكيل مي‌شود تا زمينه ارتقاي بيشتر سطح سلامت شهروندان فراهم و توصيه‌هاي مقام معظم رهبري در پيام نوروزي مبني بر گسترش ورزش همگاني اجرايي شود.
احمدي ضمن برشمردن توفيقات شهرستان در سال 1388 گفت: ارتقاي سطح نمايندگي تعاون شهرستان به اداره، استقرار اداره مسكن و شهرسازي در كردكوي و احداث ساختمان‌هاي اداري سپاه، دادگستري، منابع طبيعي و ثبت احوال از جمله كمبودهايي بود كه با تلاش جمعي مسئولان رفع و زمينه خدمات رساني بهتر مسئولان به مردم را فراهم كرد.
وي از اداره مسكن و شهرسازي خواست زمينه بهره‌مندي مردم از تسهيلات ساخت مسكن خصوصي را در كنار تسريع و آماده‌سازي سايت مسكن مهر شهرستان در اولويت قرار دهد.
فرماندار شهرستان كردكوي در خصوص تامين اشتغال بيكاران به بانك‌ها توصيه كرد كه با ايجاد گردش صحيح در موجودي و تسهيلات اعتباري بانك‌ها و بهره‌گيري فني از سپرده‌هاي مردم به شكوفايي توليد و تسهيل چرخه خدمات و ايجاد فرصت‌هاي شغلي پايدار كمك كند.
احمدي اجراي كامل طرح هدفمند شدن يارانه‌ها را به حضور و ايفاي نقش موثر ادارات، بازرگاني و تعزيرات و كامل كردن چتر نظارتي بازرسان بر نحوه توزيع و عرصه و خدمتگزاري كالاها و اجناس و همكاري عموم مردم و خنثي سازي تورم انتظاري دانست.
فرماندار شهرستان كردكوي همچنين خاطرنشان كرد: تعامل بهتر مسئولان ادارات با نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي بستري ايجاد مي‌كند كه از ظرفيت نمايندگي در مجلس براي تقويت برنامه‌هاي توسعه‌اي شهرستان استفاده بهتر و بيشتري بشود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.